Obserwatorzy

piątek, 1 sierpnia 2014

O kocach przyszłościowo

Bardzo się cieszę, bo będę robić kolejny kocyk, a potem narzutę. W dodatku w moich ulubionych kolorach. Naprawdę, mimo ogromnej dłubaniny sprawia mi to frajdę.

Koleżanki pytały, czy zrobiłabym takie cudo:


Siadłam tedy, poszukałam tutorialu, wydłubałam parę kwiatków, obliczyłam koszt i... stwierdziłyśmy, że to jednak dość kosztowna inwestycja. Ale może kiedyś...

A tu próbka kwiatka afrykańskiego, bo wszyscy je robią :). Spróbuję zrobić z tego torebkę. Chociaż one bardzo ładnie by wyglądały jako podkładki pod kubki.


5 komentarzy:

  1. Zrób torebkę, dostałam od Basi z bloga ODKRYWAM NA NOWO i bardzo jestem z niej zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatek afrykański udał Ci się pięknie. To prawda, że kosztowne jest nasze hobby, ale cóż poradzić, nam nie szkoda! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy okazji zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk prześliczny też bym się pokusiła, ale koszt faktycznie duży. A z kwiat afrykański też jest cudny i kocyk będzie śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór z tych kwiatuszków:)

    OdpowiedzUsuń