Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Celinka rządzi, czyli wyniki rozdawajki













Drogie uczestniczki rozdawajki! Przepraszam, że nie zdążyłam zajrzeć na wszystkie wasze blogi (39 osób), a i teraz wrzucam wyniki w biegu. Na pewno jeszcze do was zajrzę, żeby zobaczyć wasze cudeńka. Obiecuję :)


















W celu wylosowania zwyciężczyni pobieżałam dzisiaj po pracy do mojej koleżanki (która tak w ogóle ma urodziny) i zaproponowałam jej własnej córeczce wystąpienie w roli niezawisłej i bezstronnej osóbki losującej. Widać właśnie, jak rączka Celinki zbliża się do kartek z wypisanymi imionami blogerek...


















Teraz jeszcze tylko zabrać Celince karteczkę...














Raylo, gratulacje! Poproszę cię o adres - wybacz też, że będziesz musiała trochę poczekać, ale paczkę wyślę dopiero po powrocie z weekendu majowego.
Serdecznie dziękuję wam wszystkim za udział i życzę miłego wypoczynku.

7 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni i dziękuje za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni i dzięki za zabawę!Śliczna Dziewczynka:)))) zapraszam na moje Candy TYLKO DO PÓŁNOCY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej ;) i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :) Zazdroszczę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń